Često postavljana pitanja

Kako mogu naručiti? 

  • Pronađite proizvode koje želite kupiti
  • Odaberite količinu i odaberite opciju „u košaricu”
  • Kada ste spremni dovršiti Vašu narudžbu, kliknite na košaricu koja se nalazi u zaglavlju stranice ili u padajućem izborniku odaberite ”Završi narudžbu” 
  • Odaberite opciju kupnje klikom na ”Košaricu” ili u padajućem izborniku odabirom na „Završi narudžbu“ 
  • Odabirom na ”Login” koji se nalazi u zaglavlju stranice  možete kreirati korisnički račun prije same kupovine ili nastaviti kupovinu bez registracije – kao gost
  • Kreiranjem korisničkog računa moći ćete brže kupovati, pratiti status narudžbe i pregledavati povijest Vaših narudžbi
  • Ukoliko želite obaviti kupovinu bez registracije ispunite sva obavezna polja osobnim podacima

Način plaćanja

  • Pouzećem – plaćanje gotovinom dostavljaču prilikom preuzimanja
  • Plaćanje virmanom/općom uplatnicom (Internet bankarstvo) za pravne osobe, ponudom
  • Kreditnom karticom (Maestro, Diners, MasterCard, Visa ili Visa Electron, Discover)
  • Po završetku kupovine, provjerite jeste li ispunili sva obavezna polja točnim podacima i prihvatili sve uvjete kupovine i zatim potvrdite svoju narudžbu.

Naručite telefonom ili e-mailom 

  • Ukoliko želite telefonski naručiti, možete nas kontaktirati u toku radnog vremena od ponedjeljka do petka, od 8,00 do 15,00h i subotom od 8,00 do 13,00h na broj: +385 52 219 173 / +385 98 802 328
  • Korisnička podrška na raspolaganju Vam je za sve savjete i preporuke
  • Putem e-maila možete nas kontaktirati na: shop@donarboats.hr / donar.marketing@gmail.com sa svim Vašim upitima

Maloljetan/na sam, smijem li kupovati na web stranici donarboats.hr?

Kupac koji je fizička osoba može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika ili poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici, a za račun djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika. Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost za svako postupanje suprotno ovoj odredbi.

Postoji li minimalni iznos narudžbe?

Nije definiran minimalan iznos narudžbe.

Što se događa ako je moja narudžba teža od 10 kg?

Ako vaša narudžba premaši težinu od 10 kg, možda će biti potrebna dodatna provjera prije slanja. Ovo je zbog toga što narudžbe velike težine mogu zahtijevati posebne uvjete dostave i moguće dodatne troškove. Ako je potrebna dodatna provjera, kontaktirat ćemo vas putem e-maila s detaljima o sljedećim koracima, uključujući informacije o mogućim dodatnim troškovima.

Imam pitanje vezano uz odabir proizvoda, kome se mogu obratiti?

Za sva pitanja možete se obratiti na e-mail adresu: shop@donarboats.hr / donar.marketing@gmail.com, pozivom na broj +385 52 219 173 / +385 98 802 328 ili dolaskom u naše prodajno mjesto Nautic Shop-Donar  na adresi Riva 1, 52100 Pula

Vidio/vidjela sam kako neki artikli nisu dostupni za narudžbu putem Web shop-a, tj dostupni su na upit, kako ih naručiti?

Slobodno odaberite sve proizvode koji Vas interesiraju te obavite kupovinu. Prilikom obrade narudžbe proizvod/i će pisati kao da su po narudžbi. Nakon toga ćemo Vam mi javiti kada će otprilike biti proizvod na stanju.

Na koji način se obavještavaju kupci ukoliko naručeni proizvod nije dostupan?

U koliko dođe do slučajne pogreške na stanju lagera robe ili sl. kupac se obavještava putem kontakt broja telefona ili e-mail adrese ostavljene prilikom izrade narudžbe.

Predao/la sam narudžbu, ali još nisam primio/la potvrdu.

U tom slučaju moguće je da Vaša narudžba nije prošla u našem sustavu. Za provjeru primitka Vaše narudžbe najbolje se javiti na e-mail adresu: shop@donarboats.hr / donar.marketing@gmail.com ili na broj telefona +385 52 219 173 / +385 98 802 328

Mogu li promijeniti ili otkazati narudžbu ukoliko sam ju već potvrdio/la?

Naravno, u slučaju da ste već dovršili svoju narudžbu i želite nadodati, promijeniti ili otkazati istu a da roba pritom već nije poslana slobodno se javite na e-mail adresu: shop@donarboats.hr / donar.marketing@gmail.com ili na broj telefona +385 52 219 173 / +385 98 802 328

Volio/voljela bih dobiti veleprodajne cijene, kome se mogu obratiti?

Za detalje oko veleprodajnih uvjeta kupovine klikom na ”veleprodaja registracija” pošaljete nam tražene podatke te vam mi nakon provjere istih odobrimo pristup veleprodajnom portalu.

Korisnički račun

Koje su prednosti registracije na Web shopu donarboats.hr?

Prednosti registracije na našem Web shopu su:

  • Brža kupovina
  • Praćenje statusa narudžbe
  • Pregledavanje povijesti narudžbi

Trebam li izraditi korisnički račun kako bih napravio/la narudžbu?

Nije potrebno izraditi korisnički račun, možete obaviti kupovinu i kao gost upisivanjem svih potrebnih podataka u za to predviđena polja.

Kako mogu otvoriti korisnički račun na Web shopu donarboats.hr i koje sve podatke trebam ispuniti/ostaviti?

Kreiranje korisničkog računa vrlo je jednostavno. Registraciju možete napraviti prije same kupovine ili u toku narudžbe. U zaglavlju stranice,odaberite ”Login” i kreirajte novi korisnički račun. Registrirati se možete upisom osobnih podataka u za to predviđena polja.

Isti taj ”Login” služi vam kasnije za prijavu u vaše korisničko sučelje.

Kako mogu promijeniti svoje korisničke podatke (ime,lozinka)?

Jodnom kad se korisnik prijavi ima svoj korisnički portal na kojem može upravljati sa svim korisničkim podatcima. 

Zaboravio/la sam lozinku, što mogu napraviti, mogu li ju nekako saznati?

Jednostavno odaberite opciju “Zaboravljena lozinka” i sustav će vam poslati novu na mail koji ste odabrali prilikom prve prijave na portal.

Mogu li dodati novu adresu za dostavu uz već postojeću?

Naravno da možete. Prilikom narudžbe imate mogućnost dopisati alternativnu adresu za slanje robe kao i kontakt osobu koja će je primiti.

Cijene

U kojoj valuti su izražene cijene proizvoda?

Sve cijene su izražene u eurima (€) s uključenim PDV-om.

Jesu li cijene na Web shopu iste za sve oblike plaćanja?

Cijene na Web shopu su iste za sve oblike plaćanja.

Plaćanje

Odabrao/la sam plaćanje općom uplatnicom, koliko vremena imam da uplatim novce?

Za uplatu imate 3 radna dana, a nakon toga narudžba se automatski otkazuje.

Koliko su moji osobni podaci u procesu plaćanja sigurni?

Donarboats web shop koristi Corvus Pay za online plaćanja

Corvus Pay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. Corvus Pay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji CorvusPay ima.  Razina sigurnosti IPG-a dokazuje se PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) certifikatom. PCI DSS Level 1 certifikat je najviši sigurnosni standard u platnoj industriji postavljen od strane vodećih svjetskih kartičnih organizacija 

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce

  • Corvus pay sustav koristi najviše standarde zaštite i privatnosti podataka
  • Svi trgovci koji koriste Corvus pay su uključeni u 3D secure zaštitu, čime se jamči korisnicima shopa da je kupnja sigurna
  • Brojevi kreditnih kartica kupaca se ne čuvaju na sustavu, a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka

Certifikacija po PCI DSS standardima

  • Corvus pay sustav radi kontinuirano na povećanju sigurnosti i potvrđivanju toga. Corvus pay posluje po najvišim standardima koje kartičar propisuje.
  • PCI Data Security Standard (PCI DSS) je norma koja definira sigurnosne mjere za obradu, spremanje i prenošenja (komunikaciju) kartičnih podataka.

Mogu li dobiti R-1 račun?

Naravno, potrebno je samo u komentaru prilikom naručivanja napisati da želite R1 račun i ostaviti potrebne podatke za izradu istoga.

  • Naziv tvrtke
  • Adresa
  • Poštanski broj i grad
  • OIB

Mogu li ostvariti povrat PDV-a i kako?

Putnik odnosno kupac koji u okviru putničkog prometa iznosi dobra kupljena u tuzemstvu pri naknadnom oslobođenju od PDV-a ima pravo tražiti povrat PDV-a za iznesena dobra ako je uz ispunjen obrazac i ovjeru nadležne carinarnice te ako su ispunjeni uvjeti koji se nalaze u obrascu na linku: https://www.porezna-uprava.hr/en/EN_obrasci/Documents/PDV-P.pdf

U slučaju ispunjenja navedenih uvjeta kupac može vratiti ovjeren obrazac na adresu sjedišta firme ili ga dostaviti osobno te  zatražiti da mu se isplati prethodno plaćeni iznos PDV-a 

Proizvodi

Nalaze li se svi proizvodi s web stranice na zalihi u prodajnom prostoru?

Većina proizvoda nalazi se na zalihi u našem maloprodajnom prostoru, ali ukoliko se dogodi da proizvod trenutno nije raspoloživ to je odmah naznačeno na slici proizvoda te njega nije moguće kupiti nego samo poslati upit o dostupnosti na koji ćemo Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku putem jednog od ostavljenih kontakata u narudžbi (e-mail ili telefon).
Određeni asortiman artikala sa statusom ”na upit”zbog specifičnosti robe ili ograničenja prostora u prodajnom salonu naručuje se direktno od naših dobavljača te nakon potvrde o dostupnosti od strane dobavljača izvještavamo kupca o roku isporuke istog.

Da li je moguće odstupanje u izgledu proizvoda uživo u odnosu na fotografiju na Web shopu?

Fotografije na web stranici su simbolične, stoga su moguća odstupanja.

Dostava

Koja će mi dostavna služba isporučiti paket?

Sve pošiljke šalju se dostavnom službom Overseas dostvanom službom. Ukoliko naručujete s područja na koja ova dostavna služba ne vrši dostavu, paket će Vam stići alternativnom dostavnom službom HP.

Koliko iznosi cijena dostave?
Poštarina za narudžbe čija vrijednost:

  • ne prelazi 66,00€ poštarina iznosi 4,65€ 
  • prelazi 66,00€ poštarina je besplatna

Kad mogu očekivati dostavu svog paketa?

Predviđeno vrijeme isporuke paketa je od 1 do 3 radna dana, ukoliko je artikl raspoloživ u prodajnom prostoru. Ukoliko akrtikl nije dostupan, obavijestit ćemo Vas kada bi narudžba mogla biti.

Točno vrijeme dostave za Vaše područje koje se odnosi dan nakon preuzimanja paketa u našem prodajnom prostoru  možete provjeriti na:

https://is.overseas.hr/tracking
Sve narudžbe zaprimljene do 12,00h šaljemo isti dan ili najkasnije dan poslije (ukoliko se radi o nekakvoj specifičnosti pošiljke)

Adresa dostave je različita od one navedene u mom korisničkom računu, mogu li ju promijeniti?

Adresu možete promijeniti na vašem korisničkom sučelju ili u koliko niste registrirani korisnik  javljanjem na broj telefona 052 219 173 / +385 98 802 328 ili na e-mail adresu shop@donarboats.hr / donar.marketing@gmail.com. Ukoliko je pošiljka već poslana, adresu dostave više nije moguće mijenjati.

Koja je procedura ukoliko nisam u mogućnosti preuzeti paket?

Ukoliko niste u mogućnosti preuzeti paket, molili bismo Vas da promijenite datum dostave, dogovorite se s dostvaljačem ili paket pokupite na najbližem Overseas dostavnom mjestu u Vašem području

Obavijest sadrži podatke o: 

  • broju pošiljke
  • pošiljatelju
  • vremenu pokušaja dostave
  • mjestu gdje pošiljku možete podignuti

Povrati i reklamacije

Koja je procedura u slučaju povrata i zamjene proizvoda i povrata novčanih sredstava? Imam reklamaciju na kupljeni artikl, kome se mogu obratiti?

Sve informacije u vezi povrata paketa i reklamacija možete pronaći na posebnoj stranici Povrati i reklamacije – https://donarboats.hr/povrati-i-reklamacije

Tko preuzima trošak povrata?

Trošak povrata snosi kupac, a troškove ponovnog slanja snosi Donar d.o.o.

Može li se proizvod kupljen putem Web shopa zamijeniti u trgovini?

Naravno,u našem prodajnom mjestu Nautic Shop na adresi Riva 1 Pula uz predočenje računa i ispunjenog obrasca kojeg možete preuzeti na: https://donarboats.hr/wp-content/uploads/2021/01/Donar-Boats-obrazac-za-vracanje-robe-.pdf    možete izvršiti zamjenu vašeg proizvoda.

Izgubio/la sam račun iz paketa, mogu li još uvijek vratiti proizvod?

Za povrat ili zamjenu proizvoda potreban je račun koji ste dobili u paketu.

Kako mogu znati jeste li primili moj povrat proizvoda?

Nakon primitka Vašeg paketa, obavještavamo Vas pismeno, putem e-maila.

Primio/la sam pošiljku s oštećenim proizvodom, što mogu učiniti?

Svoj proizvod možete zamijeniti s novim, neoštećenim ili ga zamijeniti s bilo kojim drugim proizvodom. U tom slučaju javite se na e-mail adresu: shop@donarboats.hr / donar.marketing@gmail.com te nam pošaljite broj računa i ispunjen obrazac i sliku oštećenog proizvoda kako bismo provjerili i dogovorili daljnje korake.

Koja je najbolja dostavna služba za povrat proizvoda?

Donar d.o.o. koristi uslugu dostave Overseas s kojom smo vrlo zadovoljni. Odluka je na Vama.

Naručio/la sam krivi proizvoda, što mogu napraviti? Dostavljen mi je pogrešan proizvod, kome se mogu obratiti?

Javite nam problem na našu e-mail adresu: shop@donarboats.hr, jer sve zamjene i reklamacije moramo imati evidentirane napismeno. U najkraćem mogućem roku odgovorit ćemo Vam na e-mail s procedurom zamjene/povrata. Troškove dostave plaćamo mi ukoliko je došlo do pogreške s naše strane, u suprotnom troškove povrata snosi kupac.
Detaljnije možete pogledati na: https://donarboats.hr/povrati-i-reklamacije

U slučaju povrata proizvoda, na koji se način vrši povrat uplaćenih sredstava?

U pravilu povrati sredstava vrše se na način na koji je plaćeno:

  • Kartica – CorvusPay refund
  • uplata na račun – uplata na račun
  • pouzeće – uplata na račun.

Kontakti i dodatne informacije

Kako vas mogu kontaktirati?

Kontaktirati nas možete na telefonski broj: 052 219 173 / 098 802 328 od ponedjeljka do petka od 8,00 do 15,00h, subotom od 8,00 do 13,00h.

 e-mailom na: shop@donarboats.hr / donar.marketing@gmail.com 

Imate li pravila o privatnosti?

Naravno, imamo pravila o privatnosti:

Gdje mogu pronaći uvjete prodaje?

 

Centar za postavke privatnosti

Koristimo kolačiće

Koristimo kolačiće (eng. „cookies“) za pružanje boljeg korisnickog iskustva. Nastavkom pregleda web-stranice slažete se s uvjetima korištenja.

Što je kolačić?
Kolačić je informacija spremljena na Vaše racunalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obicno spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogucava stranici da prikaže informacije prilagodene Vašim potrebama.
Kolačići mogu spremati širok raspon informacija. Ipak, sve informacije mogu biti spremljene jedino ako Vi to omogucite – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im niste omogucili i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem racunalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive. Ipak, možete promijeniti postavke internetskog preglednika tako da sami odaberete hocete li odobriti spremanje kolačića, da automatski pri zatvaranju internetskog preglednika obrišete spremljene kolačiće i slicno.

Kako onemoguciti kolačiće?
Iskljucivanjem kolačića odlucujete da li hocete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem racunalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u postavkama vašeg internetskog preglednika.
Ako onemogucite kolačiće, necete moci koristiti neke od funkcionalnosti na našim web stranicama.

Kakve kolačiće koriste naše stranice i zašto?
Naše stranice koristi kolačiće s primarnim ciljem kako bi naše web stranice vam omogucile bolje korisnicko iskustvo. Kolačići se koriste za pamcenje korisnickih podataka i postavki.

Kakvi još kolačići postoje na našim stranicama?
Postoji nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće. Ovi kolačići postavljeni su za normalno funkcioniranje odredenih mogucnosti koje korisnicima olakšavaju pristup sadržaju. Trenutno omogucujemo kolačiće društvenih mreža (Facebook), servisa za mjerenje posjecenosti (Google Analytics i Gemius Audience) te oglašivackih mreža poput Google AdSensea.

Dodatne informacije
Trenutno postoji nekoliko web-stranica za iskljucivanje pohranjivanja kolačića za razlicite servise. Više informacija možete saznati na sljedecim poveznicama:
http://www.allaboutcookies.org/
http://www.youronlinechoices.eu/
http://www.aboutads.info/choices/

Lista za upit (0)